Oplanerad paus

 
Hej på er!
Som ni säkert har märkt av så åkte bloggen på ett oplanerat uppehåll som varat i nästan två månader nu. Anledningen är att min julblogg som är igång under hösten och fram till mellandagarna tar min tid, plus min vanliga blogg och lite annat vardagskraffs såklart.
 
Tanken är i alla fall att jag ska göra flera försök att blogga här under julen ändå, och förhoppningsvis lyckas några gånger. Jag kommer eventuellt att pausa Familjen Boden och ta mig en funderare på hur jag vill göra med det hushållet. Men planerar att fortsätta med min PGC i alla fall och har färdigt material att visa därifrån så ni kan nog förvänta er ett inlägg ganska snart.
 
Jag kommer även fortsätta med 15 frågor-listan så fort tillfälle ges.
sanna:

http://siimsalabiim.blogg.se/2014/june/familjen-dawsons-hus.html#comment

DET HUSET, FINNNS DET ATT LADDA NER??????
SKRIVER I CAPS FÖR DET ÄR SÅÅÅ FINT

Svar: Vad roligt att du tycker om huset! Tyvärr så finns det inte att ladda ner, jag har heller inte kvar det i mitt spel.
Jag vill bli bättre på att dela med mig av mina skapelser men jag vet inte hur jag enklast ska bära mig åt för att all CC ska medfölja. Om ni inte har något emot omöblerade (ev. endast möblerade med möbler från TS3-spelen) hus så kan jag i alla fall lägga upp det :)
simssisters.blogg.se

2015-12-03 @ 15:27:26
Sanna:

Tycker du ska posta dina verk ändå!
Det som kommer med kommer ju med!!

Skulle bli himla glad, älskar dina hus

2016-01-02 @ 18:43:36
Sanna:

Tycker du ska posta dina verk ändå!
Det som kommer med kommer ju med!!

Skulle bli himla glad, älskar dina hus

Svar: Vad roligt att höra! Jag jobbar med att komma igång med uppdateringen igen. Och hus byggs det massor utav ;)
simssisters.blogg.se

2016-01-02 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: